Doneaza

Clubul IQ(IASI)

Initiatori

Ideea unui club al olimpicilor ieșeni a apărut în luna august 2012 și aparține unor companii din orașul Iași care au organizat împreună evenimentul cu titlul „Seara naivă a olimpicilor ieșeni”Fructe NaiveRofilcoIcar Tours și Cafeneaua Veche.

Fundația Comunitară Iași a dezvoltat împreună cu aceștia ideea de club a olimpicilor și și-a asumat, alături de Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași și Asociația RoTalent dezvoltarea unui brand local ce are la bază performanța în educație: IQ Iași.

Gheorghe Cojocariu

Manager Cafeneaua Veche, organizator al evenimentului „Seara naivă a olimpicilor ieșeni” – punctul de plecare pentru Clubul IQ (Iași)

„Acești copii excepționali cu rezultate la olimpiadele școlare la etape naționale și chiar internaționale sunt demni de laudă. Cu toate acestea, în mare parte laudele sunt tot ceea ce primesc. Sunt de părere că excelența nu se poate realiza doar pe baza unor vorbe și strângeri călduroase de mână. Ei merită să fie susținuți financiar. Când folosesc termenul “financiar” nu mă refer doar la bani, ci și la un loc special făcut pentru ei, abonamente, permise la biblioteci, cărți etc.

Îi văd cum se întâlnesc în cafenea pentru a discuta și pentru a se pregăti suplimentar. Conceptul de muncă în echipă este foarte important și merită dezvoltat. Astfel, Iasiul poate deveni o adevărată pepinieră a inteligenței românești și, în fapt, o capitală culturală a României în adevărata valoare.” 

 

Valentin Tătar

Fondator Naive Fruits, organizator al evenimentului „Seara naivă a olimpicilor ieșeni” – punctul de plecare pentru Clubul IQ (Iași)

“Cred că e important ca o comunitate să aibă grijă de cei ce nu pot și să-i promoveze pe cei ce pot mai mult, iar eu cred că Iașul trebuie să-și promoveze tinerii olimpici la învățătură. Iașul e o pepinieră de inteligență și acest fapt încearcă să scoată în evidență Clubul IQ (IAȘI).

Dacă suntem atenți cum construim această comunitate a inteligenței și creativității, cred că ea poate deveni emblematică pentru ceea ce reprezintă Iașul în România de acum încolo.”

 

Valentin Burlacu

Director ROFILCO FILM STUDIO, Președinte al ASOCIAȚIEI ROMÂNE DE FILM ȘI TELEVIZIUNE, organizator al evenimentului „Seara naivă a olimpicilor ieșeni” – punctul de plecare pentru Clubul IQ (Iași)

„De ceva timp, Iașul încearcă să se autodefinească, să-și găsească o identitate, un brand de promovare. Publicitari, specialiști în branding, personalități ale Iașului și-au dat mâna în acest demers. Palatul, Teatrul, Mitropolia, Eminescu, Creangă sunt subiectele în jurul cărora gravitează mereu propunerile noastre, mai mult sau mai puțin publicitare. Eu nu spun că trebuie să ignorăm trecutul, bogăția culturală și spirituală a peste șase secole de existență a orașului nostru, eu spun că trebuie să privim și prezentul! Când prietenul meu, Vali Tătar mi-a povestit de olimpicii noștri, de poveștile lor fabuloase, m-am simțit mândru că sunt român, dar mai ales ieșean! Mereu m-am întrebat, cum de toate canalele media din Europa transmit doar știri negative la adresa noastră, a românilor? Eu cred că inteligența este cel mai puternic vector de promovare a unei comunități, a unei țări, a unei națiuni! Ca inițiator al proiectului IQ (IAȘI), îmi doresc să arătăm că există și o altă fațetă a noastă, foarte puțin promovată, și anume inteligența. Dacă nu o promovăm noi, atunci cine să o facă?”

Florin Bărhălescu

General Manager, Icar Tours, organizator al evenimentului „Seara naivă a olimpicilor ieșeni” – punctul de plecare pentru Clubul IQ (Iași)

„Acum 26 de ani am pășit pentru prima dată în dulcele târg al Ieșilor. De la Mangalia, de unde veneam eu, se vedea ca o școală de olimpici, de academicieni, cu numeroase locuri în care spiritul academic molipsea pe toți cei din jur. Au început cursurile la facultate, orele în bibliotecile orașului, vizitele pe cele șapte coline, dar și pe străzile înguste dintre Bucșinescu și Copou. Au trecut anii și am reîntâlnit olimpicii într-o seară provocată de Naive la o Cafenea Veche. 

Renaște spiritul de olimpic academic la Iași? Cu siguranță! Iar noi, echipa de la Icar Tours ne-am propus să le oferim poveștile pe care să le poarte cu ei prin lume ca ambasadori olimpici ai orașului Iași!”

Esti olimpic? Inscrie-te!

UN PROIECT MARCA
PARTENER CREATIV